Σκοπός της καμπάνιας είναι η κατάθεση προτάσεων που βασίζονται σε τέσσερις πυλώνες: Τις διοικητικές μεταρρυθμίσεις για την τόνωση της αγοράς εργασίας, τη σύνδεση της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας, την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας και την καταπολέμηση της αδήλωτης εργασίας.
Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014
«Δούλεψε το!» στη Θεσσαλονίκη
Σκοπός της καμπάνιας είναι η κατάθεση προτάσεων που βασίζονται σε τέσσερις πυλώνες: Τις διοικητικές μεταρρυθμίσεις για την τόνωση της αγοράς εργασίας, τη σύνδεση της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας, την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας και την καταπολέμηση της αδήλωτης εργασίας.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου