Η ομάδα των συστεγαζόμενων του 26ου και 29ου Δημοτικών Σχολείων Αχαρνών και τα Εκπαιδευτήρια Δούκα αναδείχθηκαν ως Pathfinder και Mentor School αντίστοιχα, μαζί με 99 σχολεία από 50 χώρες
Για ακόμη μία χρονιά η Ελλάδα ανέδειξε την έφεσή της στην καινοτομία κατακτώντας παγκόσμιες διακρίσεις στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Προγράμματος Πρωτοπόρων Σχολείων της Microsoft. Συγκεκριμένα, η ομάδα των συστεγαζόμενων
Για ακόμη μία χρονιά η Ελλάδα ανέδειξε την έφεσή της στην καινοτομία κατακτώντας παγκόσμιες διακρίσεις στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Προγράμματος Πρωτοπόρων Σχολείων της Microsoft. Συγκεκριμένα, η ομάδα των συστεγαζόμενων
26ουκαι 29ου Δημοτικών Σχολείων Αχαρνών, που βρίσκονται στο Ολυμπιακό
Χωριό, αναδείχθηκαν ως Microsoft Pathfinder School, ενώ τα Εκπαιδευτήρια
Δούκα επιλέχθηκαν ως Microsoft Mentor School, για το σχολικό έτος
2012-2013, μαζί με συνολικά 99 σχολεία από περισσότερες από 50 χώρες.
Παράλληλα ως επιβράβευση της συνεχιζόμενης πρωτοπορίας του
Ελληνοαμερικανικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος συνεχίζεται για δεύτερη
χρονιά η δράση του ως Mentor School.
Η ανάδειξη της ομάδας των συστεγαζόμενων του 26οκαι 29ο Δημοτικών
Σχολείων Αχαρνών σε Microsoft Pathfinder School αποτελεί την πρώτη
επιβράβευση ελληνικών δημόσιων σχολείων, για την επιτυχή ενσωμάτωση στην
εκπαιδευτική διαδικασία καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας.
Επισημαίνεται ότι τα συγκεκριμένα σχολεία είναι δύο συστεγαζόμενα δημοτικά σχολεία, που συνεργάζονται με κοινούς στόχους και όραμα, ενώ έχουν ενταχθεί πιλοτικά στο πρόγραμμα των Ζωνών Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας του Ε.Π. Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση του ΕΣΠΑ, λόγω των χαμηλών εκπαιδευτικών και κοινωνικοοικονομικών δεικτών της περιοχής τους.
Τα αποτελέσματα που έχει φέρει η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στα σχολεία αυτά είναι ιδιαίτερα σημαντικά, καθώς η διευρυμένη χρήση των ψηφιακών τεχνολογικών εργαλείων έχει συμβάλει στη γεφύρωση των κοινωνικών ανισοτήτων, στην ανάπτυξη της δημιουργικότητας και της κριτικής σκέψης των μαθητών, αλλά και στην ανέλιξη ενός κοινωνικά και συναισθηματικά υγιούς περιβάλλοντος. Κατακτώντας τη διάκριση αυτή, τα σχολεία αποκτούν τη δυνατότητα συμμετοχής στο Παγκόσμιο Φόρουμ Συνεργατών στη Μάθηση της Microsoft, που θα διεξαχθεί στην Πράγα τον προσεχή Νοέμβριο, στο πλαίσιο του οποίου θα υπάρχει δυνατότητα δικτύωσης, συνεργασίας και ανταλλαγής απόψεων και εμπειριών με κορυφαίους εκπαιδευτικούς ανά τον κόσμο.
Παράλληλα, οι εκπρόσωποί τους θα έχουν την ευκαιρία να μοιραστούν τις γνώσεις και τη μεθοδολογία τους με νέα Pathfinder Schools, συμμετέχοντας στην ομάδα mentorship. Επιπλέον, θα εκπαιδευτούν σε εργαλεία της Microsoft και θα παρακολουθήσουν σεμινάρια για την ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών και τεχνογνωσίας.
Στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Προγράμματος Πρωτοπόρων Σχολείων της Microsoft τα Εκπαιδευτήρια Δούκα αναδείχθηκαν ανάμεσα στα σχολεία με καινοτομίες παγκοσμίου ενδιαφέροντος, στην ανώτατη βαθμίδα του προγράμματος και αποδέχτηκαν την πρόσκληση να συμμετέχουν στο Mentor School.
Τα Εκπαιδευτήρια Δούκα έχοντας συμπεριληφθεί στα Pathfinder Schools για το 2011, είχαν πρόσβαση σε ειδικά σεμινάρια και εκπαίδευση, από ειδικούς και από εκπαιδευτικούς με εμπειρία σε σχολεία που έχουν ανέλθει στη βαθμίδα Microsoft Mentor School. Επίσης, έλαβαν μέρος στο Παγκόσμιο Φόρουμ Συνεργατών στη Μάθηση της Microsoft στην Ουάσινγκτον των ΗΠΑ, όπου αντάλλαξαν γνώσεις και εμπειρίες με διακεκριμένους εκπαιδευτικούς σχολείων από όλο τον κόσμο.
Οι παραπάνω διακρίσεις αποτελούν μέρος αξιολόγησης που υλοποιείται στο πλαίσιο του παγκόσμιου Προγράμματος Πρωτοπόρων Σχολείων της Microsoft, το οποίο εντάσσεται στην ευρύτερη πρωτοβουλία της εταιρίας, «Microsoft Συνεργάτες στη Μάθηση». Βασικός στόχος του Προγράμματος Πρωτοπόρων Σχολείων είναι να βοηθήσει τα σχολεία που ενδιαφέρονται να αξιοποιήσουν τις νέες τεχνολογίες στην εκπαιδευτική διαδικασία, ενθαρρύνοντας και διευκολύνοντας την ανάπτυξη σύγχρονων εκπαιδευτικών μοντέλων και εργαλείων, καθώς και τη δημιουργία ενός δικτύου συνεργασίας μεταξύ των σχολείων.
Τα σχολεία μπορούν να ενταχθούν στο Παγκόσμιο Πρόγραμμα «Συνεργάτες στη Μάθηση» και να επωφεληθούν από τις παροχές του, έχοντας δυνατότητα συμμετοχής στα τρία επίπεδα του προγράμματος: (1) στην Παγκόσμια Κοινότητα Πρωτοπόρων Σχολείων, στην οποία μπορεί να συμμετάσχει κάθε σχολείο, μέσα από μια απλή εγγραφή στο Δίκτυο Συνεργατών στη Μάθηση, (2) στο Πρόγραμμα Pathfinder Πρωτοπόρων Σχολείων, στο οποίο λαμβάνουν μέρος όσα σχολεία έχουν υποβάλει αίτηση στο Δίκτυο Συνεργατών στη Μάθηση και έχουν επιλεχθεί ως πρωτοπόρα από ανεξάρτητη επιτροπή και (3) στο Πρόγραμμα Mentor Πρωτοπόρων Σχολείων, στο οποίο η συμμετοχή προϋποθέτει πρόσκληση από το κεντρικό Δίκτυο Συνεργατών στη Μάθηση, εφόσον το σχολείο έχει επιδείξει σημαντικές επιδόσεις όσον αφορά την εξέλιξή του, αλλά και τη διάθεσή του να ανταλλάσει τις γνώσεις και εμπειρίες του.
Επισημαίνεται ότι τα συγκεκριμένα σχολεία είναι δύο συστεγαζόμενα δημοτικά σχολεία, που συνεργάζονται με κοινούς στόχους και όραμα, ενώ έχουν ενταχθεί πιλοτικά στο πρόγραμμα των Ζωνών Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας του Ε.Π. Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση του ΕΣΠΑ, λόγω των χαμηλών εκπαιδευτικών και κοινωνικοοικονομικών δεικτών της περιοχής τους.
Τα αποτελέσματα που έχει φέρει η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στα σχολεία αυτά είναι ιδιαίτερα σημαντικά, καθώς η διευρυμένη χρήση των ψηφιακών τεχνολογικών εργαλείων έχει συμβάλει στη γεφύρωση των κοινωνικών ανισοτήτων, στην ανάπτυξη της δημιουργικότητας και της κριτικής σκέψης των μαθητών, αλλά και στην ανέλιξη ενός κοινωνικά και συναισθηματικά υγιούς περιβάλλοντος. Κατακτώντας τη διάκριση αυτή, τα σχολεία αποκτούν τη δυνατότητα συμμετοχής στο Παγκόσμιο Φόρουμ Συνεργατών στη Μάθηση της Microsoft, που θα διεξαχθεί στην Πράγα τον προσεχή Νοέμβριο, στο πλαίσιο του οποίου θα υπάρχει δυνατότητα δικτύωσης, συνεργασίας και ανταλλαγής απόψεων και εμπειριών με κορυφαίους εκπαιδευτικούς ανά τον κόσμο.
Παράλληλα, οι εκπρόσωποί τους θα έχουν την ευκαιρία να μοιραστούν τις γνώσεις και τη μεθοδολογία τους με νέα Pathfinder Schools, συμμετέχοντας στην ομάδα mentorship. Επιπλέον, θα εκπαιδευτούν σε εργαλεία της Microsoft και θα παρακολουθήσουν σεμινάρια για την ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών και τεχνογνωσίας.
Στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Προγράμματος Πρωτοπόρων Σχολείων της Microsoft τα Εκπαιδευτήρια Δούκα αναδείχθηκαν ανάμεσα στα σχολεία με καινοτομίες παγκοσμίου ενδιαφέροντος, στην ανώτατη βαθμίδα του προγράμματος και αποδέχτηκαν την πρόσκληση να συμμετέχουν στο Mentor School.
Τα Εκπαιδευτήρια Δούκα έχοντας συμπεριληφθεί στα Pathfinder Schools για το 2011, είχαν πρόσβαση σε ειδικά σεμινάρια και εκπαίδευση, από ειδικούς και από εκπαιδευτικούς με εμπειρία σε σχολεία που έχουν ανέλθει στη βαθμίδα Microsoft Mentor School. Επίσης, έλαβαν μέρος στο Παγκόσμιο Φόρουμ Συνεργατών στη Μάθηση της Microsoft στην Ουάσινγκτον των ΗΠΑ, όπου αντάλλαξαν γνώσεις και εμπειρίες με διακεκριμένους εκπαιδευτικούς σχολείων από όλο τον κόσμο.
Οι παραπάνω διακρίσεις αποτελούν μέρος αξιολόγησης που υλοποιείται στο πλαίσιο του παγκόσμιου Προγράμματος Πρωτοπόρων Σχολείων της Microsoft, το οποίο εντάσσεται στην ευρύτερη πρωτοβουλία της εταιρίας, «Microsoft Συνεργάτες στη Μάθηση». Βασικός στόχος του Προγράμματος Πρωτοπόρων Σχολείων είναι να βοηθήσει τα σχολεία που ενδιαφέρονται να αξιοποιήσουν τις νέες τεχνολογίες στην εκπαιδευτική διαδικασία, ενθαρρύνοντας και διευκολύνοντας την ανάπτυξη σύγχρονων εκπαιδευτικών μοντέλων και εργαλείων, καθώς και τη δημιουργία ενός δικτύου συνεργασίας μεταξύ των σχολείων.
Τα σχολεία μπορούν να ενταχθούν στο Παγκόσμιο Πρόγραμμα «Συνεργάτες στη Μάθηση» και να επωφεληθούν από τις παροχές του, έχοντας δυνατότητα συμμετοχής στα τρία επίπεδα του προγράμματος: (1) στην Παγκόσμια Κοινότητα Πρωτοπόρων Σχολείων, στην οποία μπορεί να συμμετάσχει κάθε σχολείο, μέσα από μια απλή εγγραφή στο Δίκτυο Συνεργατών στη Μάθηση, (2) στο Πρόγραμμα Pathfinder Πρωτοπόρων Σχολείων, στο οποίο λαμβάνουν μέρος όσα σχολεία έχουν υποβάλει αίτηση στο Δίκτυο Συνεργατών στη Μάθηση και έχουν επιλεχθεί ως πρωτοπόρα από ανεξάρτητη επιτροπή και (3) στο Πρόγραμμα Mentor Πρωτοπόρων Σχολείων, στο οποίο η συμμετοχή προϋποθέτει πρόσκληση από το κεντρικό Δίκτυο Συνεργατών στη Μάθηση, εφόσον το σχολείο έχει επιδείξει σημαντικές επιδόσεις όσον αφορά την εξέλιξή του, αλλά και τη διάθεσή του να ανταλλάσει τις γνώσεις και εμπειρίες του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου