Δευτέρα, 22 Απριλίου 2013

Έναρξη του Προγράμματος Professional Certificate in Customer Relationship Management (CRM)


Η Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων του Mediterranean College, ανακοινώνει την έναρξη του γ’ κύκλου εγγραφών για το Πρόγραμμα Professional Certificate in Customer Relationship Management (CRM).  Η έναρξη  των μαθημάτων έχει προγραμματιστεί εντός Μάιου 2013.

Πρόκειται για  πιστοποιημένο πρόγραμμα επαγγελματικής εξειδίκευσης μεταπτυχιακού επιπέδου (Level 7) στη Διοίκηση Σχέσεων με Πελάτες (CRM), το οποίο διεξάγεται με την υποστήριξη της Microsoft (οι συμμετέχοντες λαμβάνουν δωρεάν το λογισμικό).

Οι σκοποί του  προγράμματος επιτυγχάνονται μέσα από  το συνδυασμό της σε βάθος θεωρητικής κατάρτισης στις αρχές του CRM και ενός εφαρμοσμένου πλαισίου εξάσκησης σε σύγχρονα λογισμικά – συστήματα CRM. Συγκεκριμένα, η διδασκαλία της ύλης γίνεται: α) με παρουσιάσεις εξειδικευμένων εισηγητών σε κάθε επιμέρους πεδίο του CRM β) με πρακτική εξάσκηση σε λογισμικό CRM, σε κατάλληλα εξοπλισμένα εργαστήρια και γ) με διαλέξεις από επισκέπτες καθηγητές – στελέχη CRM (guest lectures).

Η διάρκεια του  προγράμματος, έχει ως εξής:

-Βασικό Πρόγραμμα: 40 ώρες (2 μήνες, παρακολούθηση  ένα απόγευμα ή Σάββατο / εβδομάδα),

-Πρόγραμμα Πιστοποίησης Microsoft CRM: 64 ώρες (3 μήνες, παρακολούθηση ένα απόγευμα ή Σάββατο / εβδομάδα).

Το πρόγραμμα  εστιάζει τόσο στις αρχές της Διοίκησης  Σχέσεων με Πελάτες, όσο και στις διαδικασίες διαχείρισης πελατολογίου μέσω πληροφοριακών συστημάτων. Δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην αλληλεπίδραση μεταξύ επιχειρησιακής στρατηγικής και πληροφοριακής τεχνολογίας, και στοχεύοντας στην ολοκλήρωση του τρίπτυχου μάρκετινγκ σχέσεων – πώληση – υποστήριξη πελάτη, το πρόγραμμα δομείται στους ακόλουθους άξονες:

-Ενότητα  1: Βασικές έννοιες, Προσανατολισμός στον πελάτη & σχεσιακό μάρκετινγκ, CRM και στρατηγικό μάρκετινγκ, Customer value analysis, Customer experience, BASIC LAB – L1
(Microsoft CRM Basic).

-Ενότητα  2: Διοίκηση μάρκετινγκ μέσω CRM, Διοίκηση πωλήσεων μέσω CRM, Υποστήριξη υπηρεσιών after sales μέσω CRM, Knowledge management, BASIC LAB – L1
(Microsoft CRM Basic).

- Ενότητα  3: Διαχείριση ομάδων CRM, Διαχείριση αλλαγής, Ανασχεδιασμός επιχειρησιακών διαδικασιών (BPR), ADVANCED LAB – L2 (Data mining, business intelligence).

 - Ενότητα 4: Mobile CRM, cloud, social media, Reporting business analytics, Data mining, CERTIFICATION LAB – L3 (προαιρετικό) Microsoft CRM Advanced.

Το πρόγραμμα  απευθύνεται  σε επαγγελματίες τμημάτων πωλήσεων, marketing,        εξυπηρέτησης πελατών, σε Διευθυντικά Στελέχη εταιριών & Επιχειρηματίες , καθώς και σε

φοιτητές / απόφοιτους Marketing και Διοίκησης Επιχειρήσεων.

Οι απόφοιτοι του προγράμματος οδηγούνται στην απόκτηση του τίτλου «Level 7 Professional Certificate in CRM», NCFE (UK)

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στο Mediterranean College, Aθήνα:  Πατησίων 107 & Πελλήνης 8, τηλ.: 210 8899600, Θεσσαλονίκη: Βαλαωρίτου 9, τηλ.: 2310 287 779 , www.medcollege.edu.gr, e-mail: info@medcollege.edu.gr

To Mediterranean College στα Social Media:

Facebook:http://www.facebook.com/mediterraneancollege  Twitter:https://twitter.com/#!/medcollege1 YouTube:http://www.youtube.com/mediterraneancollege

Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...