Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

«Συνωστισμός» για υποτροφίες στο εξωτερικό

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΜΑΡΙΑ ΜΠΑΖΔΡΙΓΙΑΝΝΗ/ aggelioforos.gr

Αυξημένο ενδιαφέρον καταγράφηκε για τις υποτροφίες που προσφέρουν οι κυβερνήσεις 25 κρατών, στο πλαίσιο των διμερών μορφωτικών συμφωνιών με την Ελλάδα για προπτυχιακές και μεταπτυχιακές σπουδές, έρευνα και θερινά σεμινάρια γλώσσας και πολιτισμού. Για τις 90 περίπου θέσεις κατατέθηκαν συνολικά 662 έγκυρες αιτήσεις, σχεδόν διπλάσιος αριθμός από πέρσι!
Ευκαιρίες για σπουδές στο εξωτερικό αναζητούν και φέτος εκατοντάδες νέοι και νέες της χώρας μας, μέσω των υποτροφιών που προσφέρουν χώρες της Ευρώπης, της Ασίας και της Νότιας Αμερικής. Η ζήτηση φέτος έχει... χτυπήσει κόκκινο και, σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας, οι αιτήσεις, από 300 που ήταν πέρσι, ανέρχονται φέτος στις 662 (το γεγονός ότι φέτος δεν υποβλήθηκαν ταυτόχρονα και τα δικαιολογητικά από τους υποψηφίους επέτρεψε σε πιο πολλούς να δηλώσουν συμμετοχή).
Με βάση τα επίσημα στοιχεία, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον εκδηλώνεται για τα θερινά σεμινάρια γλώσσας και πολιτισμού, όπου και παρατηρείται «συνωστισμός» υποψηφίων! Συνολικά, δηλαδή, 416 άτομα κατέθεσαν τις αιτήσεις τους, προκειμένου να γίνουν δεκτοί σε καλοκαιρινά προγράμματα γλώσσας, τα οποία, όπως τονίζουν ειδικοί, μπορούν να αποτελέσουν μια καλή ευκαιρία προκειμένου ο ενδιαφερόμενος να πάρει μια πρώτη γεύση από τη χώρα όπου θα ήθελε μελλοντικά να επενδύσει σε προπτυχιακές ή μεταπτυχιακές σπουδές.
«Είναι μια καλή ευκαιρία μέσα σε μικρό χρόνο να εξοικειωθούν με το περιβάλλον του εξωτερικού. Είτε πρόκειται να παρακολουθήσουν αργότερα προπτυχιακές ή μεταπτυχιακές σπουδές, εξοικειώνονται με το περιβάλλον, για να τους ανοίξουν οι πόρτες πιο εύκολα. Από την άλλη, μπορούν να κάνουν επαφή με τα πανεπιστήμια αλλά και να επενδύσουν στην εκπαίδευσή τους πάνω στις ξένες γλώσσες. Γι' αυτό δίνουν έμφαση στα θερινά σχολεία, γιατί είναι μια καλή ευκαιρία να κάνουν εξάσκηση σε διάφορες γλώσσες», σχολίασε ο σύμβουλος σταδιοδρομίας του Κέντρου Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης, Μιχάλης Τραχαλιός.
Ειδικότερο, το Βέλγιο έρχεται πρώτο στις προτιμήσεις των ενδιαφερομένων (94 αιτήσεις) και ακολουθούν η Τουρκία (77 αιτήσεις), η Τσεχία (58), η Κίνα (27) και η Σερβία (26).
Σε ό,τι αφορά τα προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών, οι αιτήσεις ανέρχονται σε 224, εκ των οποίων οι περισσότερες αφορούν και πάλι τα βελγικά πανεπιστήμια (58) και έπονται τα κυπριακά (53), ενώ οι αιτήσεις για τις προπτυχιακές σπουδές δεν ξεπερνούν συνολικά τις 22!
 
Δικαιολογητικά
Σημειώνεται ότι η ακριβής ημερομηνία έναρξης των υποτροφιών όλων των κατηγοριών, καθώς και άλλες λεπτομέρειες καθορίζονται από τη συγκεκριμένη χώρα που έχει επιλέξει ο υποψήφιος. Σε όσους πάντως γίνουν αποδεκτοί ως υπότροφοι των ξένων κυβερνήσεων δε χορηγείται εισιτήριο μετάβασης και επιστροφής, αλλά τη δαπάνη αυτή οφείλουν να καλύψουν οι ίδιοι. Επιπλέον, οι υποψήφιοι που επιλέχθηκαν ως υπότροφοι καλούνται να καταθέσουν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά μαζί με το έντυπο αίτησης της χώρας του ενδιαφέροντός τους εντός πέντε ημερών από τη στιγμή που θα ειδοποιηθούν από το υπουργείο Παιδείας. Ολα τα δικαιολογητικά (αναφέρονται αναλυτικά και κατά κατηγορία στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://apps.gov.gr/minedu/scholarships), εκτός από τη φωτοτυπία της αστυνομικής ταυτότητας, τη «βεβαίωση πρόσβασης» για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με το σύστημα απολυτηρίου του ενιαίου λυκείου, το πιστοποιητικό στρατού, την υπεύθυνη δήλωση του ν.1599/86 και το εκκαθαριστικό σημείωμα της εφορίας, υποβάλλονται εκτός από την ελληνική γλώσσα και σε μία σειρά στη γλώσσα της χώρας ή την αγγλική ή τη γαλλική, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά για τη συγκεκριμένη χώρα. Τα δικαιολογητικά των υποψηφίων, τόσο τα ελληνόγλωσσα, όσο και τα ξενόγλωσσα, πρέπει να είναι επικυρωμένα φωτοαντίγραφα.

Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Επαγγελματική σιγουριά από τα 18 χρόνια

Greek police bikesImage via Wikipedia Στην εποχή που ένας γιατρός ή ένας δικηγόρος μπορεί να ... περιπλανιέται στην αγορά εργασίας στα 30 του, αναζητώντας δουλειά, ο επιτυχών σε μία Στρατιωτική ή Αστυνομική Σχολή θεωρείται δημόσιος υπάλληλος από τα 18 του χρόνια. 

Η σιγουριά που προσφέρουν οι ένστολες σχολές τις μετατρέπει σε «επαγγελματικό καταφύγιο» για χιλιάδες υποψηφίους των πανελλήνιων εξετάσεων που φιλοδοξούν να ντυθούν στο... χακί ή στο μπλε. Η προθεσμία υποβολής των δικαιολογητικών για τις Στρατιωτικές Σχολές λήγει στις 6 Μαΐου, ενώ τις επόμενες μέρες αναμένεται η προκήρυξη για τις Αστυνομικές Σχολές.

Κάθε χρόνο περίπου 20.000-25.000 υποψήφιοι ρίχνονται στη μάχη των πανελλήνιων εξετάσεων με στόχο να καταλάβουν τις περίπου 900-1.000 θέσεις στις Στρατιωτικές Σχολές. Με την προκήρυξη, που εκδόθηκε την περασμένη εβδομάδα και δεν αναγράφει τον αριθμό των εισακτέων, καλούνται οι υποψήφιοι να υποβάλουν τα δικαιολογητικά τους μέχρι τις 6 Μαΐου. Εκτός από τη συμμετοχή τους στις πανελλήνιες, οι υποψήφιοι θα υποβληθούν εντός του Ιουλίου σε προκαταρκτικές εξετάσεις (ψυχομετρικές, υγειονομικές, αθλητικές).
Τα κριτήρια
«Δεν υπάρχουν αλλαγές στα σωματομετρικά. Το ύψος παραμένει στο 1.70 για τους άνδρες και στο 1.60 για τις γυναίκες», ανέφερε στον «Α» ο σύμβουλος Σταδιοδρομίας στο Κέντρο Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού Νεάπολης, Χρήστος Αντωνίου, τονίζοντας πως και φέτος εκδηλώνεται έντονο ενδιαφέρον για τις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές.
«Το κυρίαρχο είναι η εξασφάλιση δουλειάς, διότι οι ένστολες είναι οι μοναδικές σχολές, στις οποίες θεωρείσαι δημόσιος υπάλληλος από την πρώτη μέρα εισαγωγής», διευκρίνισε ο κ. Αντωνίου και πρόσθεσε: «Στην εποχή μας που ένας γιατρός ή δικηγόρος δεν έχει εργασία στα 30 του, ο απόφοιτος μιας Στρατιωτικής Σχολής είναι έτοιμος επαγγελματίας. Εχουν σίτιση, στέγαση, ένδυση και ένα οικονομικό βοήθημα (300 ευρώ μηνιαίως) από την πρώτη μέρα. Μετά την ορκωμοσία οι αξιωματικοί αμείβονται με 1.000 ευρώ μικτά το μήνα και οι υπαξιωματικοί με 800».
Σε πέντε πεδία
Τα 21 Στρατιωτικά Τμήματα κατανέμονται στα πέντε πεδία, ενώ από φέτος το Τμήμα Στρατολόγων μετονομάζεται σε Τμήμα Στρατιωτικών Νομικών Συμβούλων και αναβαθμίζεται. «Με τις πρόσφατες νομοθετικές αλλαγές προσφέρει καλύτερη σταδιοδρομία στους αποφοίτους του, οι οποίοι μπορούν να υπηρετούν σε επιτελικές θέσεις, ως νομικοί σύμβουλοι στο υπουργείο Εθνικής Αμυνας, ενώ τους δίνεται η δυνατότητα να προχωρήσουν σε μεταπτυχιακές σπουδές, αλλά και να υπηρετήσουν για ένα χρονικό διάστημα σε ελληνικές πρεσβείες στο εξωτερικό», υποστήριξε ο κ. Αντωνίου. Το Τμήμα Στρατιωτικών Νομικών Συμβούλων, όπως και το Τμήμα Ψυχολόγων, εντάσσονται στο 1ο Πεδίο για τους υποψηφίους της θεωρητικής κατεύθυνσης. Στα 2ο και 4ο Επιστημονικά Πεδία συναντά κανείς 12 στρατιωτικά τμήματα, στο 3ο Πεδίο Επιστημών Υγείας πέντε, εκ των οποίων τέσσερα στη Θεσσαλονίκη (ΣΣΑΣ Ιατρικής, Οδοντιατρικής, Κτηνιατρικής και Φαρμακευτικής) και δύο τμήματα στο 5ο Πεδίο.
Στη Θεσσαλονίκη
η «αφρόκρεμα»
«Η Θεσσαλονίκη συγκεντρώνει την ''αφρόκρεμα'' των υποψηφίων απ΄όλη την Ελλάδα. Στα επτά τμήματά της εισάγονται με 19.100 μόρια και πάνω. Στο 8ο τμήμα των Υπαξιωματικών Διοικητικών Αεροπορίας στη Θέρμη η περσινή βάση διαμορφώθηκε στα 18.619», είπε ο κ. Αντωνίου, εξηγώντας πως στα Τμήματα της ΣΣΑΣ παρέχεται διπλή εκπαίδευση, αφενός Στρατιωτική στο χώρο της Σχολής, και αφετέρου ακαδημαϊκή στα αντίστοιχα τμήματα του ΑΠΘ. Η χαμηλότερη βάση παρατηρείται στη Σχολή Υπαξιωματικών Στρατού στα Τρίκαλα (14.100 μόρια), ενώ το 2009 είχε «κατρακυλήσει» στα 9.100 μόρια λόγω των σκληρών συνθηκών ζωής και σπουδών, όπως τόνισε ο σύμβουλος Σταδιοδρομίας.
Να σημειωθεί ότι πολλοί νέοι μετανιώνουν την τελευταία στιγμή και δε συμπληρώνουν το μηχανογραφικό, ενώ ένα ποσοστό εγκαταλείπει τη Σχολή Ευελπίδων και τη Σχολή Υπαξιωματικών του Στρατού μετά την εισαγωγή. Γι΄ αυτό οι υποψήφιοι οφείλουν να συνυπολογίσουν διάφορες παραμέτρους, όπως οι μεταθέσεις κάθε τρία χρόνια, η σωματική καταπόνηση και απαιτητική άσκηση.
«Τα παιδιά πρέπει να προσέξουν τις διαφορές μεταξύ των σχολών, διότι τα αντικείμενα είναι διαφορετικά. Είναι διαφορετικό να εργάζεσαι ως αξιωματικός στο πλοίο και διαφορετικό ως στρατιωτικός γιατρός. Επίσης, ο Στρατός έχει μία ιδιαιτερότητα. Τα παιδιά πρέπει να είναι πειθαρχημένα», δήλωσε ο σύμβουλος Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού στο ΚΕΣΥΠ Λευκού Πύργου, Κώστας Τσαπουρνάς.
Εντονο ενδιαφέρον εκδηλώνεται και για την Αστυνομική Ακαδημία, η οποία περιλαμβάνει δύο τμήματα Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας και τη Σχολή Αστυφυλάκων σε 10 πόλεις. Πέρυσι, διατέθηκαν 1.000 θέσεις και τις επόμενες μέρες αναμένεται η προκήρυξη για τους φετινούς υποψηφίους.
ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ
Enhanced by Zemanta

ΚΤΕΛ εναντίον φοιτητών στη Λαμία

Mercedes-Benz O 302 Biamax (1)Image via WikipediaΗ κρίση γεννά έξυπνες ιδέες, η εφαρμογή των οποίων όμως, μπορεί να «χτυπήσει» σε μονοπώλια. Αυτό έπαθε ένα σωματείο σπουδαστών στη Λαμία, το οποίο ιδρύθηκε εν είδει συνεταιρισμού καταναλωτών προκειμένου να επιτύχει καλύτερες τιμές για τις ανάγκες και τις δραστηριότητες των μελών του, στόχος που τελικά θα καταλήξει στα δικαστήρια απέναντι στα ΚΤΕΛ της πόλης.

Ενοικίαση λεωφορείου
Ενας από τους σκοπούς του σωματείου, το οποίο φέρει το όνομα «Η αρωγή του φοιτητή», είναι η ενοικίαση λεωφορείου για την κάλυψη των εκδρομικών και εν γένει μεταφορικών αναγκών των σπουδαστών, προκειμένου να τους παρέχεται πολύ πιο οικονομικά η μετακίνησή τους για εκδρομές, για επισκέψεις στην Αθήνα, αλλά και για τη μεταφορά τους στο ΤΕΙ, όπου σπουδάζουν.

Το σωματείο των σπουδαστών έκανε συμφωνία με τουριστικό πρακτορείο, προκειμένου να έχει στη διάθεσή του ένα λεωφορείο για την κάλυψη αυτών των αναγκών. Οι φοιτητές με μία τριμηναία συνδρομή ύψους 50 ευρώ μπορούν να μετακινούνται όπου θέλουν, όταν για το ίδιο χρονικό διάστημα θα χρειάζονταν μόνο για να πηγαίνουν στο ΤΕΙ με το αστικό λεωφορείο πάνω από 100 ευρώ ο καθένας. Δηλαδή, βρήκαν μία λύση που απαντά στην κρίση.

Προσφυγή του ΚΤΕΛ

Ωστόσο, το αστικό ΚΤΕΛ της Λαμίας προσέφυγε στα δικαστήρια, ζητώντας τη λήψη ασφαλιστικών μέτρων κατά του τουριστικού πρακτορείου, με το οποίο συνεβλήθη το σωματείο, θέτοντας ζήτημα αθέμιτου ανταγωνισμού. Μάλιστα, η υπόθεση θα εκδικαστεί την Μεγάλη Τρίτη στο Μονομελές Πρωτοδικείο της Λαμίας.

Νωρίτερα, όπως σημειώνουν οι ίδιοι οι σπουδαστές, είχαν ζητήσει μία καλύτερη τιμολογιακή πολιτική από το αστικό ΚΤΕΛ της πόλης, όμως, όπως λένε, η έκκλησή τους δεν έγινε αποδεκτή.

Οπως σημειώνει ο πρόεδρος του σωματείου, σπουδαστής κ. Κ. Μπράχος, «την ώρα που η τοπική κοινωνία προσπαθεί να ρίξει τις τιμές για να κρατηθεί η αγορά, το αστικό ΚΤΕΛ αυξάνει τις τιμές, κάτι που είναι ανεπίτρεπτο. Μπροστά σε αυτή την αδιαλλαξία, συνάψαμε ως σωματείο την συμφωνία, που επιτρέπει σε κάθε μέλος του να μετακινείται φτηνά. Εμείς καλούμε τους σπουδαστές σε όλη τη χώρα να κάνουν το ίδιο πράγμα» εξηγεί.

Θορυβημένα τα γραφεία

Η προσφυγή του αστικού ΚΤΕΛ στη δικαιοσύνη κατά του τουριστικού γραφείου έχει θορυβήσει τα τουριστικά πρακτορεία της περιοχής, τα οποία προειδοποιούν ότι σε περίπτωση καταδίκης του συναδέλφου τους, θα επιστρέψουν τις άδειές των τουριστικών λεωφορείων που διαθέτουν πίσω στο κράτος, σε ένδειξη διαμαρτυρίας.

Πάντως, σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, η μεταφορά ειδικών κατηγοριών του πληθυσμού, όπως οι σπουδαστές, οι στρατιώτες και οι εργάτες δεν εμπίπτουν στην ευρύτερη κατηγορία της δημόσιας συγκοινωνίας και είναι δυνατή η ελεύθερη σύναψη συμφωνιών για τη μεταφορά τους.
ΤΟ ΒΗΜΑ
Enhanced by Zemanta

Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Έντονες αντιδράσεις για τις πανελλαδικές των Νυχτερινών

ΟΙ ΝΕΟΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ
Η οικονομική κρίση χτύπησε και τις πανελλαδικές εξετάσεις, υποχρεώνοντας το υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων να μειώσει τα εξεταστικά κέντρα και να ορίσει κοινές ώρες εξέτασης για τους τελειόφοιτους Ημερήσιων και Εσπερινών Λυκείων –αναγκάζοντας τους μαθητές να συμμετάσχουν στις εξετάσεις του Μαΐου κατά τις πρωινές ώρες.

Η ρύθμιση αυτή, ουσιαστικά, παρεμποδίζει τη συμμετοχή τους στη διαδικασία των πανελλαδικών εξετάσεων. Οι νέοι της Δημοκρατικής Αριστεράς δηλώνουμε την αντίθεσή μας σε τέτοιες πρακτικές, που δημιουργούν σοβαρά προβλήματα στις εργασιακές σχέσεις των μαθητών των εσπερινών λυκείων.

Είναι υποχρέωση του υπουργείου να επανεξετάσει άμεσα το θέμα της συμμετοχής των μαθητών των Εσπερινών Λυκείων στις πανελλαδικές εξετάσεις.

Σάββατο 16 Απριλίου 2011

Startup Greece με στόχο μια νέα γενιά επιχειρηματιών

Το Startup Greece είναι ένα κίνημα πληροφόρησης, δικτύωσης και συνεργασίας με στόχο τη δημιουργία μιας νέας γενιάς επιχειρηματιών στην Ελλάδα. Υποστηρίζεται από το Υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και την ελληνική κυβέρνηση, σε συνεργασία με κοινότητες νέων επιχειρηματιών.

Το Startup Greece:
- παρέχει κάθε πληροφορία που χρειάζεται ένας νέος για να ξεκινήσει την επιχείρησή του στην Ελλάδα (κίνητρα, χρηματοδότηση, νομικό πλαίσιο, έρευνες)
- χρησιμοποιεί τα social media για να φέρνει κοντά ανθρώπους, ιδέες, επιχειρήσεις, πανεπιστήμια, φορείς, για να γεννηθούν συνεργασίες και επενδυτικά σχέδια
- απαντά στον πολίτη έγκαιρα και εμπεριστατωμένα
- προωθεί την ηλεκτρονική διακυβέρνηση, τον διάλογο, τη λογοδοσία.

Το Startup Greece είναι ένα "no stop shop" για να εμπνεύσει και να βοηθήσει έμπρακτα τους νέους να πιστέψουν στις ιδέες τους, να καλλιεργήσουν την καινοτομία, να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση.

http://greekinnovation.blogspot.com/2011/04/startup-greece.html

Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

«Η ευρωπαϊκή καταδίκη των γενοκτονιών ως εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας»

Η Οργάνωση Νέων της Νέας Δημοκρατίας πραγματοποιεί το Σάββατο 16 Απριλίου και ώρα 18.00, στο συνεδριακό κέντρο του Δήμου Κιλκίς, εκδήλωση με θέμα:
«Η ευρωπαϊκή καταδίκη των γενοκτονιών
ως εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας».

Βασικοί ομιλητές θα είναι οι κ.κ :
· Nικόλαος Λυγερός, Στρατηγικός Σύμβουλος
· Χρύσανθος Λαζαρίδης, Οικονομολόγος, Σύμβουλος Προέδρου Νέας Δημοκρατίας
· Αντώνιος Παυλίδης, Πρόεδρος Πανελληνίου Συνδέσμου Ποντίων Εκπαιδευτικών
Συντονιστής θα είναι ο κ.Αναστάσιος Καζαντζίδης, Εκαιδευτικός

Χαιρετισμό θα απευθύνουν ο Πρόεδρος της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος κ. Γ.Παρχαρίδης, ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ασσυρίων κ. Κ. Μπατσάρας και εκπρόσωπος της αρμένικης κοινότητας.

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ

Οι νέοι της ΔΗΜΑΡ δηλώνουμε την αντίθεσή μας στη θλιβερή πρωτιά της Ελλάδας σε στρατιωτικές δαπάνες και διεκδικούμε την άμεση και δραστική μείωση των κονδυλίων που κατευθύνονται προς την ενίσχυση της πολεμικής βιομηχανίας. Στην Ελλάδα το 2010 οι στρατιωτικές δαπάνες ανήλθαν σε 7,062 δις ευρώ.

Διεκδικούμε, λοιπόν, το διαρκή εξορθολογισμό και την αποφασιστική μείωση των στρατιωτικών δαπανών.

Η κυβέρνηση οφείλει να επαναπροσδιορίσει τις προτεραιότητες της, επιλέγοντας να επενδύσει στην παιδεία, στην ερεύνα, στην καινοτομία και στη νέα γενιά.
Η γραμματεία νέων της Δημοκρατικής Αριστεράς
 

Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Στις 18 Μαΐου οι φοιτητικές εκλογές

Έπειτα από απόφαση του απερχόμενου Κ.Σ. της ΕΦΕΕ ορίστηκε ως ημερομηνία των φοιτητικών εκλογών η 18η Μαΐου 2011. 
 
Από την πλευρά της, η φοιτητική νεολαία της ΔΑΠ - ΝΔΦΚ, σε ανακοίνωσή της έστειλε ήδη το πολιτικό της μήνυμα και καλεί τους φοιτητές σε  συμμετοχή:

Η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ είναι η μοναδική φοιτητική παράταξη που έχει καταθέσει κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο προτάσεων για την αναμόρφωση του εκπαιδευτικού συστήματος και την αναγέννηση του φοιτητικού κινήματος, παρουσιάζοντας ολοκληρωμένη πρόταση Παιδείας για όλα τα ζητήματα που μαστίζουν την Τριτοβάθμια εκπαίδευση αποτελεί την καλύτερη απάντηση απέναντι στην αδράνεια και την σκόπιμη απομόνωση.
Ως η μόνη εγγυήτρια δύναμη της αξιοπιστίας του φοιτητικού κινήματος, καλούμε τους φοιτητές μέσω της συμμετοχής τους, να στείλουμε το πιο ηχηρό μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας για το μέλλον των ελληνικών Πανεπιστημίων και ΤΕΙ. Με όπλο τις προτάσεις μας, τις ιδέες μας, την δράση μας.
Τα τελευταία χρόνια στις φοιτητικές εκλογές η αποχή είναι η πρώτη δύναμη, ενώ όσον αφορά τα αποτελέσματα, η κάθε παράταξη δίνει τα δικά της και αυτοαποκαλείται κερδισμένη, καθώς η ΕΦΕΕ εδώ και μια εικοσαετία δεν εκδίδει τα επίσημα αποτελέσματα.

Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Νέοι κολλημένοι στην οθόνη

Εξαρτημένοι από την τηλεόραση είναι οι περισσότεροι νέοι και μάλιστα με ευθύνη των γονέων τους.

Όπως αποκαλύπτουν στοιχεία που παρουσιάστηκαν την Τρίτη, σε εκδήλωση που έγινε στο υπουργείο Παιδείας, το 63% των νοικοκυριών αφήνουν ανοιχτή την τηλεόραση κατά τη διάρκεια του φαγητού. Και, ακόμη χειρότερα, το 68% των παιδιών από 8 έως 18 ετών έχουν τηλεόραση στο υπνοδωμάτιο τους!

Τι σημαίνει αυτή η κατάσταση; Οταν αυτά τα παιδιά φθάσουν στα 70 τους, θα έχουν περάσει επτά ολόκληρα χρόνια μπροστά σε μια τηλεόραση, λένε οι στατιστικές.

Υπολογίζεται επιπλέον ότι ως τα 18 τους χρόνια, τα παιδιά έχουν δει περίπου 18.000 τηλεοπτικές δολοφονίες και 200.000 τηλεοπτικές πράξεις βίας.

Η εκδήλωση με θέμα την σχέση παιδιών και τηλεόρασης έγινε στο κτίριο του υπουργείου Παιδείας στο Μαρούσι, με πρωτοβουλία της διεύθυνσης πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Σερρών.

Παρουσιάστηκε μάλιστα η δουλειά του Δικτύου Αγωγής Τηλεόρασης που έχει δημιουργηθεί από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση και έχει επεκταθεί σε πολλά σχολεία της χώρας.

Στόχος του Δικτύου είναι να κάνει τη σχέση μαθητή - τηλεόρασης πιο εποικοδομητική και κριτική.

Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν διαφημιστικά σποτάκια, ακόμη και δελτία ειδήσεων, που δημιούργησαν μαθητές με την βοήθεια των δασκάλων τους.

Η υπουργός Παιδείας κυρία Άννα Διαμαντοπούλου, βράβευσε τους μαθητές που διακρίθηκαν στο διαγωνισμό με τίτλο «Ποια Τηλεόραση θέλουμε», ενώ στην ομιλία της αναφέρθηκε στην ανάγκη να αντιμετωπίζουν τα παιδιά ως ώριμοι πολίτες την τηλεόραση

Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Συντονιστική επιτροπή νεολαίας ΔΗΜ.ΑΡ.

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ πραγματοποιήθηκε σύσκεψη των συνέδρων από το χώρο της νεολαίας, η οποία ανέδειξε 21μελή συντονιστική επιτροπή. Από αυτούς οι πέντε εξελέγησαν και στην Κ.Ε του κόμματος.

Συγκεκριμένα στη συντονιστική επιτροπή νεολαίας μετέχουν οι: Αγγελίδης Θανάσης, Αθηνάκης Δημήτρης, Όκλαντ Άστριντ Ζωη, Διαμαντόπουλος Χρόνης, Παλαμίδης Αλέξανδρος, Πετρίτη Κική, Σπανός Φάνης, Μητσάνης Θέμης, Ρόκος Βασίλης, Τριανταφύλλου Θοδωρής, Παναγιωτόπουλος Νίκος, Πλέσσας Δημήτρης, Τσεκουρά Αννα, Ποζίδης Γαβρίλος, Τσούκαλης Κώστας, Φωκάς Πέτρος, Τσουμάνη Χαρά, Αποστολίδης Γιώργος, Φωτιάδης Γιώργος, Σκούρτης Κώστας και Ανδριόπουλος Χρήστος.

Το συνέδριο εξέλεξε και την εξελεγκτική επιτροπή για τα οικονομική του κόμματος, η οποία αποτελείται από τους: Ασημακόπουλος Μάριος, Γεωργιάδης Θανάσης, Κανάκη-Σωτήρχου Ιωάννα, Καραγιάννη Ελένη, Παλαιολογόπουλος Δημήτρης, Πέρρος Χρήστος και Ταβλαδωράκης Ντίνος.

Το Σάββατο το πρωί θα συνεδριάσει η Κεντρική Επιτροπή για την εκλογή Γραμματέα και Εκτελεστικής Επιτροπής. Η συνεδρίαση θα πραγματοποιηθεί στα γραφεία του κόμματος(Αγίου Κωνσταντίνου 40).

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Εθελοντισμός, τρόπος ζωής - πολιτισμός στη Θεσσαλονίκη

Α. Φιλίνη, ο κ. Γ. Λιβανός και ο κ. Μ. Γεωργάκας
Η δεύτερη εκδήλωση της κυβέρνησης για το Έτος Εθελοντισμού έγινε στη Θεσσαλονίκη (Λιμάνι, Μουσείο Φωτογραφίας), την Κυριακή, 27 Μαρ 2011, με χαιρετισμό του Γενικού Γραμματέα Νέας Γενιάς-ΓΓΝΓ κ. Γιάννου Λιβανού, και εισηγήσεις από τον Αντιπρόεδρο του Ινστιτούτου Νεολαίας (κρατικός οργανισμός) κ. Μιχάλη Γεωργάκα και την κα Αναστασία Φιλίνη, από την Εθνική Υπηρεσία των Προγραμμάτων Ε.Ε. «Νέα Γενιά σε Δράση».

Στο ευάριθμο πλήθος διακρίναμε την κα Μαρία Τσιουτάκη (από την Αντιδημαρχία Θεσσαλονίκης και για τον εθελοντισμό), ενώ η εξαιρετική ανοιξιάτικη ημέρα λειτούργησε αποτρεπτικά για μαζικότερη συμμετοχή. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

Tρίημερο πολιτισμικών εκδηλώσεων απο Σύλλογο Φοιτητών

Ο Σύλλογος Φοιτητών του τμήματος Διαχείρισης Πολιτισμικού Περιβάλλοντος και Νέων Τεχνολογιών του Πανεπιστημίου Δυτικής Ελλάδας διοργανώνει τριήμερο...
πολιτισμικών εκδηλώσεων που θα πραγματοποιηθεί στις 18-19-20/03/2011 στα πλαίσια της προβολής και προώθησης του τμήματος και του επιστημονικού αντικειμένου που πραγματεύεται.
Οι εκδηλώσεις στόχο έχουν να αναδείξουν τόσο την τοπική πολιτιστική κληρονομιά όσο και τον πολιτισμικό πλούτο άλλων περιοχών της Ελλάδος παράλληλα με την λειτουργία του τμήματος και τη δράση του, καθώς και να παρουσιάσουν στο κοινό ορισμένα θέματα που απασχολούν την παγκόσμια κοινότητα που ασχολείται με την διαχείριση πολιτισμικής κληρονομιάς μέσω των νέων τεχνολογιών αλλά και των νέων τεχνολογιών ξεχωριστά.

Θα παρουσιαστούν και θα αναλυθούν έννοιες όπως ψηφιακός πολιτισμός, ψηφιακός αναλφαβητισμός, πολιτισμική κουλτούρα και κληρονομιά, πολιτισμός και επικοινωνία, ενώ θα περιηγηθούμε με οπτικοακουστικά μέσα στο παρελθόν παρουσιάζοντας τη ζωή στο Αγρίνιο του χθες, την καπνοβιομηχανία, και την καπνοπαραγωγή ως βασική πηγή εσόδων των κατοίκων .
Πέρα όμως από αυτό, οι εκδηλώσεις ποικίλουν σε περιεχόμενο και μορφή καθώς περιέχουν μουσικοχορευτικά, εικαστικά, λαογραφικά και λογοτεχνικά δρώμενα αλλά και επιστημονικές ομιλίες, στις οποίες θα μπορεί να συμμετέχει όποιος τις παρακολουθεί με τις δικές του ερωτήσεις και τοποθετήσεις που θα βοηθήσουν όχι μόνο στην κατανόηση των θεμάτων και της φύσης του τμήματος αλλά και σε θέματα που αφορούν τον ψηφιακό πολιτισμό και αξιοποίησή του.

ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ:
Σύλλογος Φοιτητών
Διαχείρισης Πολιτισμικού Περιβάλλοντος
Και Νέων Τεχνολογιών

Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Εθελοντική δενδροφύτευση της ΟΝΝΕΔ

Ο Τομέας Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής αλλαγής της ΟΝΝΕΔ σε συνεργασία με την Γραμματεία Εθελοντισμού και Μ.Κ.Ο. της Νέας Δημοκρατίας, διοργανώνει την Κυριακή 13 Μαρτίου, εθελοντική Δενδροφύτευση σε τέσσερις περιοχές που έχουν χτυπηθεί στο παρελθόν από την πύρινη λαίλαπα.
Δράσεις που στόχο έχουν την εθελοντική προσφορά στον φυσικό πλούτο που μας περιβάλλει και κυρίως σε περιοχές όπου έχουν πληγεί από καταστροφικές ενέργειες είναι μέσα στις άμεσες προτεραιότητες μας. Καλούμε όλο τον κόσμο να συμμετάσχει στην εθελοντική δενδροφύτευση μαζί με τους τοπικούς φορείς που θα συνδράμουν σε αυτήν την προσπάθεια, προσφέροντας με αυτό τον τρόπο στο Περιβάλλον, στηρίζοντας μαζί με εμάς τη ζωή.

Οι δράσεις θα πραγματοποιηθούν :
1) Αθήνα: Πεντέλη. Σημείο συνάντησης: Είσοδος Νοσοκομείου Παίδων Πεντέλης. Ωρα συνάντησης 11:00
2) Χαλκίδα: Ιδιωτικό δάσος Βαθεως. Σημείο Συνάντησης: Μνημείο Ριτσώνας. Ωρα συνάντησης: 9:00
3) Θεσσαλονικη: Κέδρινος Λόφος (Σειχ Σου). Σημείο συνάντησης: Κτήριο Δασαρχείου-στην έξοδο του Περιφερειακού απο την οδό Απ.Παύλο. Ωρα συνάντησης: 10:00
4) Αίγιο: Άνω Διακοπτό. Σημείο Συνάντησης: Πλατεία Σιδηροδρομικού σταθμού Διακοπτού. Ωρα συνάντησης· 10:00

Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

Η Ελληνική MENSA διεξάγει στην Αθήνα τεστ IQ για την εισαγωγή στη MENSA...

Η Ελληνική MENSA στα πλαίσια των σκοπών της για την αναγνώριση και υποστήριξη της ανθρώπινης ευφυΐας, διεξάγει στην Αθήνα τεστ IQ για την εισαγωγή στη MENSA, την Κυριακή 13 Μαρτίου 2011 στο Ξενοδοχείο "PHILIPPOS", οδός Μητσαίων 3, όπισθεν του νέου μουσείου Ακρόπολης (στάση μετρό Ακρόπολη).

Το τεστ εισαγωγής θα πραγματοποιηθεί σε δύο γκρουπ στις 16.00 μ.μ. και στις 17.00 μ.μ.
Το κόστος συμμετοχής είναι 30 € (για φοιτητές και μαθητές 20 €).

Η επιλογή του γκρουπ είναι ελεύθερη για τους υποψηφίους. Δεν χρειάζεται προηγούμενη αίτηση, παρά μόνο έγγραφο που να αποδεικνύει την ταυτότητα του υποψηφίου. Η αίτηση συμπληρώνεται επί τόπου.

Το τεστ αφορά άτομα που έχουν συμπληρώσει το 14ο έτος της ηλικίας τους. Όσοι δεν έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους, χρειάζονται εξουσιοδότηση από έναν γονέα ή κηδεμόνα.

Η MENSA είναι ένας διεθνής μη κερδοσκοπικός οργανισμός, που ιδρύθηκε το 1946, και σήμερα αριθμεί πάνω από 115.000 μέλη, χωρίς καμία διάκριση, φυλετική, θρησκευτική, πολιτική, ταξική, φύλου, ηλικίας ή επιπέδου μόρφωσης, έχοντας Εθνικές λέσχες ΜENSA σε περίπου 50 χώρες του κόσμου και μέλη σε περισσότερες από 100. Για να γίνει κάποιος μέλος της MENSA η μόνη προϋπόθεση είναι να έχει δείκτη νοημοσύνης (I.Q. - Intelligence Quotient) που να τον κατατάσσει στο ανώτερο 2% του ανθρώπινου πληθυσμού. Ο Δ.Ν. μετράται με αναγνωρισμένα και αξιόπιστα τεστ, την σύνταξη των οποίων επιμελούνται ειδικοί ψυχολόγοι.

http://www.mensa.org.gr/

Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

«Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στο μέλλον των νέων».

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση που διοργάνωσε  η νεολαία της Δημοκρατικής Συμμαχίας στο ξενοδοχείο Αστόρια με θέμα «Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στο μέλλον των νέων».

Την εκδήλωση οραματίστηκαν οι νέοι της Δημοκρατικής Συμμαχίας του Ηρακλείου και η πρόταση της υιοθετήθηκε άμεσα από το συντονιστικό όργανο της Αθήνας.

Στην κατάμεστη αίθουσα οι παρευρισκόμενοι άκουσαν τις ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις τόσο του πρώην υπουργού και πρόεδρο του Forum για την Ελλάδα κ. Ανδρέα Ανδριανόπουλο όσο και του καθηγητή του τμήματος κοινωνικής ανθρωπολογίας πανεπιστημίου Κρήτης κ. Γιώργου Νικολακάκη.

Και οι δύο τόνισαν, ότι οι νέοι πρέπει να δρομολογήσουν το μέλλον τους βάση της νέας πραγματικότητας που διαδραματίζεται πλέον όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως. Μια πραγματικότητα που θέλει τους νέους να απασχολούνται με επαγγέλματα που προτάσσουν την καινοτομία.

Ο κ. Ανδριανόπουλος δήλωσε ότι οι νέοι πρέπει να ξεπεράσουν την νοοτροπία «περί μονιμότητας και σταθερότητας»,που γαλουχήθηκα οι προηγούμενες γενιές αφού το μοντέλο αυτό απέτυχε και διόγκωσε το κράτος και να δουν την νέα εποχή με αισιοδοξία και όχι υπό το φόβο της απειλής .

Σημείωσε με έμφαση επίσης ότι ή έξοδος βρίσκεται στην αλλαγή των δομών. «Η Ελλάδα ζούσε 40 χρόνια με δανεικά και με υπερκατανάλωση. Δεν μπορούμε πλέον να ζούμε με χρήματα που δεν παράγουμε».

Από την πλευρά του ο κ. Νικολακάκης τόνισε ότι πέρα από την αρνητική ψυχολογία που υπάρχει σήμερα και σαφώς επηρεάζει και τα νέα παιδιά, υποχρεούνται τα πάρουν τη ζωή στα χέρια τους και να στραφούν στα νέα καινοτόμα επαγγέλματα, «να επινοήσουν τη νέα πραγματικότητα της εποχή τους».

Στους προβληματισμούς και στην ανασφάλεια που βιώνουν οι νέοι αναφέρθηκαν, τόσο ο υπεύθυνος νεολαίας της Δημοκρατικής Συμμαχίας κ. Βασίλης Τσιατσιάμης όσο και ο εκπρόσωπος νεολαίας Ηρακλείου κ. Αντώνης Ορφανίδης.

Την εκδήλωση χαιρέτησε ο βουλευτής κ. Λευτέρης Αυγενάκης ο οποίος αναφέρθηκε στην τρομακτική αύξηση της ανεργίας αλλά και στο πολιτικό σκηνικό της χώρας.

« Σήμερα, η εκκωφαντική σιωπή ΠΑΣΟΚ και ΝΔ δείχνει ότι δεν έχουν τη βούληση να συγκρουσθούν με τους κομματικούς τους στρατούς και άρα να δώσουν λύση στα προβλήματα της χώρας. Σας διαβεβαιώνω ότι αυτό το δρόμο, η Δημοκρατική Συμμαχία δεν θα τον ακολουθήσει. Εμείς θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε βιώσιμες λύσεις και να διατυπώνουμε τολμηρές μεν, αλλά εφαρμόσιμες προτάσεις, που στόχο θα έχουν όχι το εφήμερο πολιτικό κέρδος, αλλά την ουσία, για να επιστρέψει η χώρα στο δρόμο της ανάπτυξης».

Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Βγήκαν από τα ρούχα τους οι Βέλγοι φοιτητές

Από τα ρούχα τους βγήκαν Βέλγοι φοιτητές που αποφάσισαν να διαδηλώσουν έτσι υπέρ της ενότητας της χώρας και του σχηματισμού –μετά από 250 μέρες- κυβέρνησης.

Χιλιάδες νέοι κρατώντας πανό και φωνάζοντας «Η διαίρεση δεν είναι το όνομά μας» συγκεντρώθηκαν σε όλες τις μεγάλες πόλεις. «Το πρόβλημα δεν είναι οι δύο γλώσσες. Το πρόβλημα είναι οι πολιτικοί» φώναζαν οι νεαροί.

Στην ομιλία του ένας φοιτητής από τη Λιέγη εξήγησε ότι τα προβλήματα είναι κοινά, τόσο για τους φλαμανδούς όσο και για τους βαλόνους.

«Η διαίρεση δεν θα λύσει κανένα πρόβλημα» τόνισε χαρακτηριστικά.

Την Πέμπτη το Βέλγιο «έσπασε» το παγκόσμιο ρεκόρ ακυβερνησίας, ενώ πρόσφατα φλαμανδή βουλευτής κάλεσε τις γυναίκες σε αποχή από το σεξ, μέχρι να σχηματιστεί κυβέρνηση.
star.gr

Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Ολοκλήρωση των διαδικασιών της Γ' Τακτικής Συνόδου της Κεντρικής Επιτροπής

Πραγματοποίηθηκε σήμερα 13 Φεβρουαρίου στην αίθουσα Κήπου της Ρηγίλλης η Γ’ Τακτική Σύνοδος της Κεντρικής Επιτροπής της ΟΝΝΕΔ με θέματα Ημερήσιας Διάταξης την πολιτική Επικαιρότητα, την οικονομική κρίση και τα εργασιακά, ζητήματα Παιδείας και απολογισμό της μέχρι τώρα δράσης.

Πριν την έναρξη των διαδικασιών τηρήθηκε ενός λεπτού σιγή στην μνήμη του εκλιπόντα πρ. Προέδρου της ΝΔ Μιλτιάδη Έβερτ.
Η διαδικασία συνεχίστηκε με συζήτηση γύρω από τα θέματα της Ημερήσιας Διάταξης ενώ τα μέλη του Εκτελεστικου Γραφείου έκαναν αναλυτικό απολογισμό της δράσης των τελευταίων δέκα μηνών. Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε στην επερχόμενη παρουσίαση της Πρότασης Παιδείας που δημιουργήθηκε μέσω της διαδικτυακής δράσης paideia2020 , ένα εγχείρημα που θα θέσει τις βάσεις για για τις νέες προτάσεις της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ στα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ.
Βασικά σημεία της ομιλίας του Προέδρου Ανδρέα Παπαμιμίκου:
«[...]Ζητάω δουλειά. Σκληρή δουλειά και αποτέλεσμα. Δράσεις και πολιτικές, που θα μας ανεβάσουν ξανά στα μάτια του κόσμου και θα μας προσφέρουν το κύρος και τη δυνατότητα ουσιαστικότερης παρέμβασης στις εξελίξεις. Άλλωστε ζούμε σε εποχές που η ενασχόληση με τα κοινά, αποτελεί περισσότερο στίγμα, παρά αυτονόητη υποχρέωση. [...] Είμαστε η παράταξη που έδωσε μάχες για να επικρατήσουν οι φιλελεύθερες ιδέες στα ακαδημαϊκά ιδρύματα μεταπολιτευτικά, και είμαστε αυτοί που θα βοηθήσουν με ιδέες και προτάσεις το Πανεπιστήμιο να αναπνεύσει ξανά, απαλλάσσοντας το μια και καλή από την ανομία [...] Δεν είμαστε διατεθειμένοι να αφήσουμε την κ. Διαμαντοπούλου να παραδώσει τα εκπαιδευτικά ιδρύματα στον κομματικό μηχανισμό του ΠΑΣΟΚ, ώστε να καταντήσουν ως άλλες υπερχρεωμένες ΔΕΚΟ έτοιμες για κλείσιμο. [...] Με τρεις φράσεις λοιπόν. Η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ αλλάζει νοοτροπία – πολιτικοποιείται – οργανώνεται. [...] Μέσα από σκληρή δουλειά, συμμετοχικότητα και σκέψη μπορεί η ΟΝΝΕΔ και η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ να αποτελέσουν τη φωνή της κοινωνίας απέναντι στα καθημερινά προβλήματα. Να γίνουμε όλοι μαζί η γενιά εκείνη που θα αφήσει πίσω της μια σοβαρή παρακαταθήκη, και πάνω από όλα θα κερδίσει την εμπιστοσύνη του κόσμου. Σας καλώ λοιπόν να βγούμε μπροστά».

Παραίτηση Νώντα Μπρούτζου από Κεντρική Επιτροπή ΟΝΝΕΔ

Προς: Πρόεδρο ΟΝΝΕΔ
Γραμματέα Κ.Ε. ΟΝΝΕΔ
Εκτελεστικό Γραφείο ΟΝΝΕΔ

Παρακαλώ όπως κάνετε δεκτή την παραίτησή μου από την Κεντρική Επιτροπή της ΟΝΝΕΔ καθώς επίσης ζητώ και τη διαγραφή μου από τα μητρώα του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας.

Από την πρώτη στιγμή της ενασχόλησής μου με την πολιτική και με την μεγάλη φιλελεύθερη Νέα Δημοκρατία, σκοπός μου ήταν η ανάδειξη και διάδοση των ιδεών και των αρχών που ενέπνευσαν μια ολόκληρη γενιά με στόχο το καλό της πατρίδας και της κεντροδεξιάς.

Δυστυχώς σήμερα αυτές οι αξίες και οι ιδέες έχουν δώσει τη θέση τους σε μικροκομματικά συμφέροντα και λαϊκίστικες μεθοδεύσεις που η ίδια η ηγεσία του κόμματος έχει υιοθετήσει.

Έχοντας μάθει λοιπόν να αγωνίζομαι μέσα σε υγιές περιβάλλον και όχι μέσα από σαθρά και αρρωστημένα συστήματα όπως δηλαδή έχει μετατρέψει η σημερινή ηγεσία του κόμματος την Νέα Δημοκρατία, αποχωρώ χωρίς όμως να παραδίδω τα όπλα.

Θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για το καλό της κεντροδεξιάς η οποία πρέπει να αναστηθεί, διότι ο τόπος το έχει ανάγκη, αλλά σίγουρα όχι μέσα από την Νέα Δημοκρατία.

Μετά τιμής

Νώντας Μπρούτζος

Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

Ευρωπαϊκό Βραβείο Καρλομάγνου για τη Νεολαία

"Το Ευρωπαϊκό Βραβείο Καρλομάγνου για τη Νεολαία" έχει ως στόχο να ενθαρρύνει την ανάπτυξη της ευρωπαϊκής συνείδησης μεταξύ των νέων ανθρώπων, καθώς και τη συμμετοχή τους σε ευρωπαϊκά σχέδια ολοκλήρωσης.

Το Βραβείο απονέμεται για σχέδια που αναλαμβάνουν να πραγματοποιήσουν νέοι άνθρωποι και που προάγουν την κατανόηση, προωθούν την ανάπτυξη μιας κοινής αντίληψης της ευρωπαϊκής ταυτότητας και παρέχουν απτά παραδείγματα συμβίωσης των Ευρωπαίων ως μια κοινότητα.

Απονέμεται κάθε έτος από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο από κοινού με το Ίδρυμα του Διεθνούς Βραβείου Καρλομάγνου του Άαχεν. Η προθεσμία υποβολής παρατείνεται έως τις 14 Φεβρουαρίου 2011.

http://greekinnovation.blogspot.com/2011/02/blog-post_04.html

Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

"Τραπεζάκι...στρώσου" από το τσίπουρο Τσιλιλή στο mycampus.gr!

Το mycampus.gr και το τσίπουρο Τσιλιλή βάζουν τις γεύσεις και το σημείο συνάντησης...
...και καλούν τους φοιτητές, τις φοιτήτριες και την παρέα τους να ζήσουν ωραίες στιγμές!
Πάμε για ένα τσιπουράκι;

Εφ' όσον ο φοιτητής ή η φοιτήτρια και η παρέα τους είναι άνω των 18 ετών μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στην ειδική φόρμα του διαγωνισμού στο mycampus.gr και να περιμένουν τα αποτελέσματα της κλήρωσης στις 21 Φεβρουαρίου 2011!

Μια τυχερή παρέα 4 φοιτητών, που θα ανακοινωθεί μέσα από το mycampus.gr (και την σελίδα του τσίπουρου Τσιλιλής στο facebook), θα συναντηθεί σε γνωστό μεζεδοπωλείο της περιοχής της και θα απολαύσει μεζέδες και τσίπουρο Τσιλιλή εντελώς δωρεάν!
Περισσότερες πληροφορίες στο www.mycampus.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...